"God morgon"

Min dag har varit bra. Plus att imorgon kommer vi få sluta två timmar tidigare om jag förstod rätt ^^ Fast innan skolan börjar så skall jag iväg till ungdomsmottagningen, har bara en karta kvar av peisarna ^^ Sedan skall jag in till stan också, eller går i skolan i stan, men skall in och byta mina skor som jag fick av mamma idag till en större storlek ^^ Men visar skorna imorgon istället! Fast jag är redan kär i dem ;) Såg ett par andra skit snygga stövlar med, haha jag är verkligen galen i skor ^^ Och hörde igår från mamma att hon och pappa kanske skall åka till Thailand, det första som dök upp i mitt huvud var att de skulle shoppa massa converse skor till mig, för där kostar de typ 200 kr! Skit billigt ^^ Idag så hade vi svenska c, vi skulle mest bara ge varandra respons på varandras pm, sedan åkte jag, Sophia, Maria, Adam och Sandra iväg till ett thai ställe på Lilla essingen. Vi är lata som inte går, får väl skylla på Sophias ben ;) Sedan hade vi fsf (förskola, skola, fritidshem) då spelade vi upp lite rollspel från fall som vi hade jobbat med. Fast vi skulle spela upp hur man inte skall göra. Sedan skulle klassen komma med olika lösningar för hur man ska göra egentligen. Sedan gick brandlarmet :O Fast det lät mer som en mobil haha illa ^^ Så då fick man gå ut i kylan och stå och frysa i hundra år typ. Tror dock inte att det bran, men det var ingen brandövning, för lärarna visste inte att det skulle vara någon. Så brandbilarna kom ^^ Jag tappade min kära ring som är gjord i ten och har ett hjärta :( Älskar verkligen den ringen, men nu är den borta :( Den hade börjat blivit lite för stor för min tumme så då var det väl lätt för den att trilla av från mitt finger. Sedan hade vi ett muntligt läxför som gick bra, haha behövde bara svara på en fråga. Sen fick vi sluta tidigare och när jag kom hem så gick jag och mamma till centrum idag med ^^ Köpte ett par tofflor inne på kapahl också, skit mysiga. Sedan när jag kom hem så fick jag laga middag. Gjorde scampi, så det gick fort. Tittade på paradise hotel och lite komediserier som jag hade spelat in. Nu skall jag ta och sova tror jag, för jag måste gå upp ganska tidigt imorgon ifall jag skall hinna till mottagningens drop in tid. Jag skriver mer imorgon :)



Bild från idag, vid Lilla essingen



Det var en fin dag, men iskallt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0