Färgat håret...

Fast det blev inte riktigt blont själva utväxten, så får färga det igen! Det brukar annars gå bra, när jag har haft Depends hårfärg, den funkar skitbra, fast jag såg inte den på Cubus här om dagen. Så jag köpte något från Schwarzkopf, men den funkade inte, stod på paketet att man inte skulle bli gul, jo tjena ^^ Nä nu skall jag ta och läsa som vanligt, sedan ska jag sova! Börjar 8.00 imorgon, slutar 12.30, sedan skall jag äta lunch, sen skall jag börja med träningen igen, så åker till Eriksdalsbadet direkt efter lunchen. :) Skall bli skönt!



Detta är tifo är från matchen som spelades igår, står någonstans där det är gula flaggor :)

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0