Farfar...

Ibland så saknar jag min farfar! Han dog för sju år sedan, bara det att han hade sin hjärnblödning i fem år. Eller något sånt. Så han fick den när jag var fem år och jag hann aldrig lära känna honom tråkigt nog :( Det enda minnet som jag minns riktigt tydligt det är när jag hade gjort en såg av papper och sågade honom på benet och han skakade på fingret till mig på skoj. Det är det jag minns mest av honom. Han skulle förmodligen varit världens bästa farfar om jag hade fått lära känna honom. För när man är så liten så minns man inte så mycket. Min farfar fick sin hjärnblödning nästan på direkten efter han hade gått i pension och om jag minns rätt så blev han bara 69 år gammal. :( Det var tråkigt när han dog, men samtidigt så var det en lättnad eller vad man skall förklara, för han hade bara legat i en säng i fem år och lidit! Hemskt. Saknar dig farfar!



Här var farfar kanske 25 år eller nått! :)



Denna låt spelade på hans begravning och jag minns hur mycket farmor grät när hon hörde denna låten spelades, för jag tror att det var pappa som tyckte att den skulle spelas på begravningen.

Kommentarer
Postat av: elise

</3 Man kan se att han är lik din pappa tycker jag :)



ååååh får gåshud av låten, jag hade bölat ihjäl mig om jag hade varit där (hehe)

2010-10-30 @ 11:48:29
URL: http://elisevoldberg.blogg.se/
Postat av: Agneta

Sv Elise: Aa de är väldigt lika ^^ Aa låten är jättefin, kan få tårar av den idag med xD

2010-10-30 @ 13:57:52
URL: http://neta.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0