Drömde en konstig dröm...

Jag tänker tatuera mig när jag fyller 18. Inatt så drömde jag dock en jättekonstig dröm om det ^^ Hade skrivit Djurgården på höger underarm, på riktigt så skall jag ha på vänster. Sedan gick jag i alla fall runt med en tatuerarnål/maskin och gjorde tatueringen på mig själv, med vänsterhand?! Är högerhänt. Plus att samtidigt som jag gjorde tatueringen på mig själv så gick jag ner till bussen. Hann skriva "DJA" fast det stod Djurgården =S Eller i drömmen så stod det så i alla fall. Bara det att D:et blev inte till någon rak linje utan typ mer prickig? Samma sak med J:et. och A:et hann jag göra ett halvt A. Sedan gick jag på bussen och träffade på en ifrån min gamla klass. Då frågar han mig vad jag skall göra, så säger jag att jag skall tatuera mig, så frågar jag vad han skall göra. Då säger han att han skall åka till en tatueringsstudio och tatuera sig, för han hade fyllt 18. Då frågar jag om jag inte kan följa med och också tatuera mig. Fast det fick jag inte för jag bara var 17. Sedan minns jag inget mer, så får väl antagligen gå runt med min "vackra" tatuering ett tag till i drömmen ;)

Nä nu skall jag ner till tvättstugan igen ^^

Kommentarer
Postat av: elise

Hahahahhahaah! :D

2010-10-21 @ 14:53:33
URL: http://elisevoldberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0