APU:n avslutad...

För denna gången! Jag fick MVG som betyg i alla sakerna :) Fy fan vad glad jag blev! Har annars tidigare legat på VG, VG +. Men nu äntligen fick jag mitt MVG i APU:n. Idag är jag lite piggare i alla fall! Skall snart nog gå iväg till Sabis och handla något som jag kan äta på ikväll, när jag tittar på idol! :) Senare är det även Smallville, men de får jag titta på imorgon. För jag har ännu inte sett på förra veckans avsnitt xD Och idag visas de två sista avsnitten för denna säsong! Spännande! :) Kanske tittar efter idol, får se hur trött jag är, eller ifall jag hittar på något annat! :)

Kommentarer
Postat av: elise

Va kul! :D You gooo giiirl!

2010-10-02 @ 15:31:45
URL: http://elisevoldberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0