Älskling...

Du betyder verkligen allt för mig! När jag tänker på dig fylls hela min kropp med en obeskrivlig glädje. Din vänstra axel är den gosigaste som finns. I din famn känner jag mig trygg. Dina kyssar får mig att känna mig älskad. Orden du säger. Även om det kan vara "kotlett" så vet jag att du säger det av kärlek. Att få vara i din närhet gör mig glad, att röra vid dig, klia dig. Att du är en del av mitt liv. Det finns ingen annan än du, som skulle kunna få mig att må som jag gör. Du är verkligen mitt allt. Jag saknar dig jättemycket, även fast vi såg senast i måndags. Nu ses vi nästa gång till mitt höstlov och det är inte så lång tid kvar. Fast jag fick tårar i ögonen så fort jag sa hejdå till dig vid hissen. Hatar när du åker ifrån mig. Du är den finaste människan på denna jord och jag älskar dig, Conny, av hela mitt hjärta! ♥


Kommentarer
Postat av: elise

:D <3



Kotlett i mitt hjärta ;)

2010-10-14 @ 16:58:19
URL: http://elisevoldberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0