7/10

Idag har jag haft skola. Var två barn och fritidsämnen och svenska c. Sedan åt vi lunch. Kom hem och städade lite gran. Vill att det skall se någolunda fint ut tills när älsklingen kommer imorgon! Mysigt! ♥  Han kommer dock till Stockholm 15 min innan jag slutar. Så han får väl vänta i ca 30 min eller nått sånt, skall skynda mig i alla fall. Så jag lär nog inte skriva något i helgen, inte på fredagen eller på lördagen förmodligen. Nä nu skall jag fortsätta fixa det lilla sista. Senare skall jag och föräldrarna, kanske syskonen (tror jag dock inte) spela domino, eller hur det stavas. Jag spelade det för första gången igår och jag vann alla omgångar som det gick att vinna. Ibland slutar det med att ingen vinner. ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0