12/10

Snart börjar äntligen Holland - Sverige matchen. Tror dock att Sverige kommer förlora mot Holland. För Holland är ett sånt grymt bra fotbollslag. Idag gick jag upp tidigt och åkte iväg och simmade i en timme. Simmade 1,5 km. Tyckte jag var duktigt av mig, för jag hade träningsvärk i biceps och kände lite i axlarna. Har väldigt mycket skoluppgifter nu, fast det är egentligen bara småuppgifter. Fast det känns irriterande att ha många som skall in samtidigt. Var hos tandis idag med. Mina tänder var fina men hade fått tandsten och det kan man inte rå för att man får. För det får man när tandborsten inte kommer åt. Så skall tillbaka dit nästa torsdag och ta bort det. Ska se om det finns något gott att äta. Var ingen god middag idag men är äckligt hungrig! ^^ Nä skriver sen efter fotbollsmatchen om jag hinner, har massa plugg ^^



Föresten är det bara jag som är trött på all hysteri kring Zlatan?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0