-

Gjorde tomatsoppa förut, den blev god :) Imorgon kommer min syster kille hit. Så då blir det engelska i en hel vecka ^^ För han bor i Belgien, så han kan ingen svenska ^^ Eller jo lite kan han. Känns så konstigt att klockan bara är 20.00 ca. Har lust att sova nu har ingen energi i kroppen just nu. Har nämligen varit uppe sedan 07.30. Gick till ica köpte jäst och honung. Bakade bröd. Gick på en powerwalk, åkte iväg och handlade på maxi, lagade mat ^^ Haha så det har inte direkt varit någon lugn dag. Juste åkte till miljöstationen också och slängde skräp, vi hittade typ 4 datorer att slänga ^^ haha. Nu måste jag springa på toa känner jag, sorry för informationen! ^^ Lägger upp receptet senare på soppan, det var jätteenkelt att göra i alla fall :)



Jättegammal bild på mig, var typ 13 år, så 4 år gammal ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0