Wiii!!!

Jag fick en ny dator av mamma och pappa! :D Snälla dem är. För jag höll på att dampa helt på min dator, ville kasta ut den genom fönstret varje gång den stannade och jag tror den gjorde det 10 gånger idag mellan typ 11 - 16. Illa alltså! Gick bra med tränaren, fast hon lärde mig inte direkt så mycket nytt, för jag gjorde redan allt rätt. Hade hoppats på att hon skulle visa mer fria vikter och inte så mycket på maskinerna, för jag tycker inte om att köra dem, det är roligare att köra med hantlar. Fast jag har rätt till att ha en personlig tränare en gång till gratis, då kan vi gå igenom mer om hantlar osv. Nu håller jag på att lägga över alla mappar och sånt som jag hade på min förra dator till denna och det går sjukt segt! Ena mappen är nämligen på över 50 gb! ^^ Skriver mer senare kanske :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0