Trötter...

Shit, jag måste snart ta och sova. Har varit i tvättstugan till största del hela kvällen. Sedan tittade jag på pensionärsjävlar, haha! Roligt program, typiskt min humor. ^^ Måste fixa lakan i sängen också, tråk! :( Har ingen ork till det. Imorgon skall jag vara lite tidigare i skolan, så skall vi förbereda oss till vår redovisning som vi kommer ha imorgon. Får väl se hur det kommer gå. Känner mig inte super förbered. Fast det löser sig nog. Sedan har jag utvecklingssamtal vid 17.30, segt!!! Så imorgon kommer jag komma hem sent :( På onsdag hade jag tänkt att simma innan skolan, nu när vi ändå inte skulle ha idrott på morgonen. Fast då får jag istället ett mail om att vi skall ha programrådskickoff, orka! Jag vill simma! Inte gå på sånt xD Så då blir det heldag ändå på onsdag. Får väl hoppas på att jag kan simma i helgen. Kanske orkar på fredagen, beror på hur mycket plugg vi har nu.
Nä nu måste jag nog bädda sängen, innan jag blir allt för trött. Sedan skall jag ta och titta på paradise hotel!^^

Sov så gott! :)

Kommentarer
Postat av: JL-<3

fan jag missade paradise dotel :/

2010-11-09 @ 10:30:10
URL: http://jesseduvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0