Tråk...

Kurs! Det var en utdragen kurs. De bara repeterade allt som de sa om och om igen typ. Sedan ställde de frågor. Pappa kunde alla och var bäst på trafikreglerna än de andra där inne, fast det är väl inte så konstigt när han jobbar med att köra bil hela dagarna ^^ Så nu skall jag börja studera teorin för fullt. Sedan kommer jag övningsköra med pappa och 10 lektioner på bilskolan har där jag bor och 10 lektioner inne i Odenplan efter dessa tio. Så man blir lite varm i kläderna innan man hoppar in och kör bil i stan ^^ Ikväll har jag nog tänkt att ligga och plugga vägmärken innan jag skall sova så man börjar få någorlunda koll på dem! :) Innan jag kan börja övningsköra måste jag dock först få körtillståndet, sedan gå och göra en synundersökning och skicka tillbaka pappret och sedan få tillståndet klart. Fast det känns väldigt nervöst, eller just det där med att koppla och det att gasa lär ju inte vara så svårt, utan det är hur man startar bilen och hur man gör då som förmodligen är det krångliga ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0