Städat...

Idag har jag städat, pluggat och färgat min systers hår. Vill egentligen fixa mer på rummet, men vet inte riktigt vad. Hittar väl alltid något att fixa ^^ Nästa helg, skall jag jobba på Ikea. Skall hjälpa rädda barnen. Dela ut ballonger till barn och ge information. För Ikea skänker tio kronor till varje sålt gosedjur, till Rädda barnen och Unicef, så fem kronor var. Förra året köpte jag en liten råtta/mus för 9 kr, då skänkte de 10 kr ändå ^^ Så det är bra. Ska passa på att handla lite där då med. Skall köpa en vas till mina plastblommor som jag köpte förut, sen får vi se. Har sätt en jättefin bild som jag vill köpa, men det känns lite onödigt att köpa sånt innan man har flyttat, men vi får väl se hur jag gör.

Kommentarer
Postat av: nilo

Vadå hjälpa "Rädda barnen"? :O Hur fick du jobb där?

2010-11-21 @ 22:24:44
Postat av: Agneta

Jag jobbar inte för dem, det är ideellt arbete. Så jag får ingen lön för det. Andréa's mormor jobbar mycket inom rädda barnen, så vi skall hjälpa dem xD

2010-11-21 @ 22:34:45
URL: http://neta.webblogg.se/
Postat av: nilo

Volontär :O ÅHHHHHHH jag vill oxååå :(

2010-11-26 @ 00:58:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0