Skit väder!

Usch, jag gillar verkligen inte minusgrader, kyla, isande vindar och snö! Bussen kunde inte ens stänga dörren, så vi stod där väldigt länge. Sedan åker den en hållplats, stannar öppnar dörren, samma problem. Fast denna gång så valde jag att gå av bussen, för det var närmare till tågstationen därifrån, fast som tur var så kom en annan buss som också åker till Stockholm Södra. Sedan var pendeln försenad, orka! Morgonen var också jobbig, fick stressa på slutet, för jag kom på att jag var tvungen att skriva ut ett papper, samtidigt som jag skall skriva ut det och tända en lampa så går en säkring! Då måste jag hålla på med den skiten med. Sedan så lyckas jag tillslut skriva ut mina papper, klär på mig. Men jag glömmer min mobil hemma! ÅH! Hatar det, för då blir man ännu mer stressad. För då hade jag ingen koll på vad klockan var osv. Nu har jag bara lust att gå och sova, är jättetrött. Har pajat mitt knä igen som vanligt typ. Så idag blir det inget gym måste vara hemma och vila kroppen. Körde ändå boxning i nästan två timmar idag på idrotten. Roligt, fast det var där jag pajade knät.
Såhär ser det ut utanför mitt fönster just nu! Jäkla massa snö har det kommit.
Det enda positiva är väl att snön ljusar upp allt grått och mörkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0