Så seg...

Efter skolan så gick jag och simmade i en timme, 1,5 km. Sedan åkte jag till Gullmarsplan och möte min syster som jobbade där idag, så åkte vi tillsammans hem med bussen. Hoppade av vid centrum och gick till biblioteket. Var tvungen att låna en bok som en författare som har fått nobelpriset i litteratur, lånade en som en japan hade skrivit, tror han fick priset 94. Sedan skall vi göra ett argumenterande tal ifall vi tycker att det var välförtjänst eller inte. När jag sedan kom hem från regnet och rusket så drack jag en varmchoklad med grädde ^^ La mig på soffan med täcket runt mig, tittade på tv och sov i säkert över en timme, tills de säger att det är middag. Kan inte direkt säga att jag hade världens matlust men det funkade. Skall gå och lägga mig tidigt idag tror jag kanske. Vi får se ^^ Kanske vaknar till snart, för jag sov pissdåligt inatt. Kunde inte somna, sedan så vaknade jag av att alla gick upp på morgonen. På onsdag är det konsert ^^ WOHO! Skönt att vi har fått sovmorgon på torsdag, eller kompledigt har vi fått från första. För konserten lär säkert sluta runt 00 - 01. Så då får jag i alla fall lite sovmorgon, börjar väl ca. 9.45 då :) På onsdag har jag bara en lektion, idrott. Då börjar jag 13.30. Haha, slappt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0