Ritat...

Kom precis hem från gymmet, tränade axlar och rygg. Det var en sån töntig kille där som ville visa sig ball för mig eller något, vette fan. Jag stod i alla fall med de fria vikterna, så tar han upp en tio kilos hantel och skall typ stå där och visa titta vad stark jag är. Haha, jag tittade inte ens på honom, han kan försöka när han börjar ta lite tyngre tyngder, ifall han vill visa sig stark. För 10 är inte direkt så mycket. Jag lagade middagen idag, blev köttbullar och vegetarisk lasange! Det blev gott, fast pappa gillade inte getosten, så nästa gång har jag i mozzarela så lär alla gilla den ^^ Jag blev helt plötsligt jättesugen på att spela the sims 3 :) Brukar ha perioder när jag spelar det. Ibland så kan jag spela det i några månader, sedan tar jag ett uppehåll på många månader och sedan kan jag vilja spela det igen.
Här är en bild på teckningen jag gjorde föresten, fast är nog inte riktigt klar än men jag blev lagom nöjd:



Kommentarer
Postat av: Laila♥

haft en cool dag? =)

2010-11-02 @ 22:33:57
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0