Kanske borde...

Fundera på att krypa ner under täcket, läsa lite och sedan sova. Börjar halv ett imorgon :) Det är väldigt skönt! Sedan brukar aldrig fredagarna vara så jobbiga. Har barn och fritidsämnen samt mental träning. I helgen skall jag jobba för rädda barnen på ikea. Skall även köpa lite julklappar där sedan, till äldsta kusinen och hans ena barn. Så i helgen får jag ingen sovmorgon, tråkigt ;( Fast det är roligt att kunna hjälpa till! :) Tror att jag blev klar med min idrottsuppgift också, så skall lämna in den imorgon på online. Fast vi har fram till 00.00 på oss så. Nä nu måste jag ta och förbereda mig för sängen! :) Skriver imorgon/idag istället! :)
Fick en blå orkidé av pappa senast vi var på maxi, tycker den är jättefin :)

Sov så gott!

Kommentarer
Postat av: Enna

Åh vad fina:)

2010-12-05 @ 20:29:54
URL: http://ennizen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0