It's time to sleep...

Eller snart i alla fall. Idag så gick jag och mina syskon in med frukost på sängen till pappa. Sedan var jag och mamma iväg till centrum. Köpte en ring =) Saknade en på tummen, tappade min kära tenring för någon månad sedan =/ Fast det känns fortfarande ovant att inte ha någon förlovningsring på sig på vänsterhanden. Tror alltid att jag har tappat den när jag känner på ringfingret, sedan kommer man då på. Denna vecka som kommer nu så har jag förmiddagsvecka. Så imorgon skall jag iväg och simma efter skolan, wiho! ÄNTLIGEN! :D Skall bli så skönt. Sedan blir det gymmet på tisdag. På onsdag har vi idrott i skolan, fast jag tror att vi kommer ha teori, för nu skall vi ha vår första Idrott och Hälsa B lektion. Sedan på kvällen skall jag på konsert med bror min, en klasskompis och brors kompis. Sedan får vi se vad som händer, eventuellt så skall Conny komma upp i helgen. Fast vi får väl se hur det blir, annars kanske vi sticker iväg på ett museeum till som vi såg haha ^^ Sedan bestämde jag och min syster att i september/oktober 2011 skall vi åka iväg till London över en helg! =D För då har jag hunnit jobba och fått min lön, då jävlar skall jag shoppa snygga rockkläder. Eller jag hoppas att de har många rockbutiker, men det borde dem :) De mesta av alla märken som finns i rockbutikerna här, känns som om de kommer ifrån England så. Åh! Alchemy England, det var det märket som jag köpte min ring ifrån, de har jättesnygga smycken och kläder! :)

Nu måste jag ta och sova snart :) Skall upp klockan 05.45 imorgon så, inget roligt ^^
Sov så gott era små leksakstroll! (ni vet de som satt förut på pennor när man var mindre) ;)

Kommentarer
Postat av: sophia

simma -.-

2010-11-15 @ 04:45:07
URL: http://aannasophiaingrid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0