Ikea, hem, laga mat...

Jobbade åt Rädda Barnen idag på Ikea med min bästa vän :) Fast det hände inte direkt så mycket där vi stod. Sedan kom mamma och vi gick runt alla tre och tittade lite grann. Jag köpte tre julklappar, till kusinen + hans fästmö, moster och ena kusinbarnet! Sedan köpte jag en ljusslinga till mig själv och ett ljus. ^^ Så tre av typ en miljon julklappar är i alla fall klara nu! :) Nästa vecka lär jag handla resten! Jag orkar aldrig vänta hur länge som helst med att köpa julklappar. Brukar ofta köpa dem i mitten av november, så är lite sen iår :O Orkar inte direkt julpynta mitt rum iår, men har i alla fall en jättefin julstjärna. Fast jag vill inte byta gardiner detta år, tycker om de som jag har för mycket ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0