Hemma igen...

Jag lagade middagen förut. Gjorde en kycklinggryta med curry och ris till, det blev gott. ^^ Sedan åkte jag iväg med papir till Maxi och handlade. Har fortfarande huvudvärk, eller den började komma tillbaka när jag åt middag, så mitt huvud är lite tungt :( Jobbigt! Vintern har verkligen nått Stockholm nu också! Det är kallt och det snöar ute! Inte mysigt alltså, då kommer snart all kollektivtrafik sluta fungera som vanligt xD Då skyller jag allt på min syster *nananan* Hon jobbar i SL-Center så ^^ Fast då blir hon arg, muhahah! ^^ Om en timme börjar Cougar Town, får se om jag orkar titta på det eller ifall jag spelar in det, känner mig väldigt seg i huvudet just nu! Imorgon har vi vår första och enda heldag denna vecka. Har alltid heldag på onsdagar, för då har vi idrott, så vi skall hinna åka till alla idrottsplatser. Imorgon börjar vi med idrott borta i Bromma, segt! Tar nästan en timme ditt bort, hatar det! Fast det tar väl 10 min till skolan sedan med t-banan! Vi skall ha styrketräning och andra saker. Sedan har vi lunch och sedan har vi två lektioner. Då skall vi sitta och diskutera några texter som vi skrev förra veckan eller något sådant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0