Hemma...

Pust! Har varit på Ikea sen strax innan 10.00 imorse och vi åkte därifrån runt 17.10. Slutade jobba runt 16.00. Sedan kom pappa och mamma med bilen och vi gick en sväng idag med och tittade. Jag fick två nya kuddar, vilket jag verkligen behövde till min säng! Så jag lär nog sova hur gott som helst inatt :) Sedan köpte de mest ramar. De skall typ ta kort på mig och mina syskon och ge bort som present till mormor/morfar och farmor. Sen lite ljus och två lyktor som vi har på balkongen jättefint :) Sedan så åkte vi till Maxi. Så nu äntligen har jag kommit hem! :) Är helt slut i fötterna efter att ha stått en hel dag nästan. I Stockholm har det snöat så himla mycket idag! Har säkert kommit minst 30 cm eller nått. Det är mysigt med snön under julen, men annars är den bara jobbig tycker jag ^^ Föredrar sommaren, fast vintern är mysig med alla ljus som man tänder. Nä nu skall jag ta och fixa lite på rummet eller vila ett tag ^^ Får se vad jag hittar på! Filip och Fredrik börjar 20.00  och det måste jag se! xD
Innan jag skulle gå imorse så såg det ut såhär där ute på gården! Massa snö!

Kommentarer
Postat av: Conny

Usch på all snö ;D

2010-11-28 @ 22:19:43
Postat av: Agneta

Sv Conny: Aa verkligen, vill att det skall försvinna! ^^ Tur ni har i Göteborg som nästan aldrig får så mycket snö!

2010-11-28 @ 22:28:32
URL: http://neta.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0