Hej!

Vaknade för lite drygt en timme sedan. Sov jättebra inatt :) Gick inte och la mig när jag sa att jag skulle göra det igår. Mamma och pappa ville spela domino, så då gjorde vi det. Sedan satt jag och tittade på resor till London. Vill veta hur mycket det kommer kosta på ett ungefär. Hoppas året går fort, för jag längtar verkligen efter att resa, men det blir någongång i okt - nov 2011, förmodligen. Skall åka med syster, sedan ville kanske min bror hänga med. Sedan kom jag nog i säng runt halv ett och då läste jag ^^ Så det blev inte direkt så tidigt. Ska nog ta och städa lite mer på mitt rum idag. Orkade inte fixa så himla mycket igår, när jag började känna mig sjuk, idag känns det bättre. Måste skriva en logg till idrotten senare med. Fast jag orkar inte börja just nu, får städa lite först sen kan jag börja med den tråkiga uppgiften. ^^


Kommentarer
Postat av: Lisa

YÄÄ GO BUY ROCKS ROOOOOOCKS

2010-11-22 @ 02:06:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0