Hej!

Konserten var bra. Papa Roach var tusen gånger bättre denna gång än första gången som jag såg dem! :) Disturbed var bra, men de spelade inte Meaning of life?! =S Konstigt, det är en av deras bästa låtar enligt min mening. Sedan skulle jag och min bror åka hem. Först missar vi tvärbanan och går till tunnelbanan. Går av vid Medis och går till Södra Station, där ser vi att det inte går några pendeltåg längre, första skulle gå 05.22. Så vi orkade inte åka tillbaka till Gullmars för att ta en nattbuss hem som typ tar 40 min. Så då blev det taxi. Kom hem 01.20. Gick och la mig och när klockan ringde så blev jag arg, för det kändes som om man precis hade somnat. Hade två lektioner, som var ganska så slappa som tur var. Fick veta att jag skulle leda sockermålning med min klass imorgon också ^^ Gjorde det på min APU. Fast det är nog lättare att förklara för folk som går i andra ring ^^ Sedan gick jag till vi. Var sugen på tomatsoppa. Så köpte lite grejer till det och åkte hem och fixade. Sedan tittade jag på tv och somnade. Skönt! Nu har jag lite plugg som jag måste ta hand om lite senare, men det går nog lagom snabbt att fixa får jag hoppas på. ^^



Sockermålning ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0