Hej

Imorgon börjar skolan igen :( Buhu, veckan går så fort. Nu jäklar skall jag kämpa mig igenom skolan fram till jullovet! Det är väl ca en och en halv månad kvar :D Skönt! Kommer ha jättemycket plugg denna vecka. Fast den ena uppgiften är jag klar med typ. Skall skriva en debattartikel, ett referat om naturen och ha en redovisning. Sedan kommer vi säkert få mer uppgifter. På tisdag har jag utvecklingssamtal också. Så då kommer jag förmodligen komma hem vid 19.00, segt! Imorgon har vi idrottsdag, så skall bort till hellasgården (typ) Hatar att åka dit! Tycker inte om att åka buss, eller inte i 45 min i alla fall ^^ Så skall vi ha vandring där. Sedan på kvällen har jag tvättstugan, ännu mer segt. Måste plugga också till redovisningen. Nä usch, jag orkar inte tänka på morgondagen ^^ Jävla skit att mff tog guldet också. Ville hellre att hif skulle ha gjort det. För man känner inget hat mot det laget som man gör mot danskarna ^^ Sedan är jag stolt över Djurgården som lyckades ta en tionde plats, för det var deras mål denna säsongen. Fast de hade lika gärna kunna slutat på en sjunde plats. För tre lag framför Djurgården hade samma poäng, fast DIF hade sämre plus och minus statisk. Skall bli intressant att se hur nästa säsong kommer bli! Heja Djurgården! Nu jävlar skall vi vinna ;) Borde väl ta och lägga mig i sängen och försöka somna, för jag skall väl upp strax före åtta imorgon. Fast jag är inte så trött egentligen, har gått och lagt mig runt 1 - 2 varje natt och gått upp runt 10 - 11. Så vi får se hur det går ^^ Har haft svårt att sova något vidare bra denna vecka med. Nä jag skriver mer imorgon istället! :)



Sov så gott alla! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0