Hej!

Idag skall jag ha en personlig tränare på gymmet :) Vilket är bra så jag kan få lite mer tips på fler övningar som jag kan göra. Jag vaknade ca kvart över tio och låg och drog mig till nästan elva. Jätteskönt :) Jag skall snart jobba lite (prickar av taxikvitton och ser att allt stämmer) Sedan måste jag nog städa i köket om jag inte vill ha en arg mamma när hon kommer hem ;) Skoluppgifter måste jag nog också göra :( Jag tycker inte att det är snällt av de att skall bomba oss med uppgifter ena veckan och den andra har vi inte en enda! Usch jag är fortfarande trött, känner mig jätteseg och har träningsvärk! Nä nu måste jag sätta igång med arbetet! Hörs om ett tag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0