Haha! ^^

Är äntligen klar med kvittona, skall äta en frukt nu, sen om lite mindre än en timme skall jag iväg till gymmet. :) Får se hur det går har nämligen träningsvärk i ryggen och i ena armen! Fick hem sweden rock katalogen idag och jag ville ha saker för över 3000 spänn ^^ haha! Tur att det snart är jul då, för jag skall önska mig sakerna så kanske jag kan få något av dem :) För jag blev helt kär i tröjorna :D Haha! Annars får jag hoppas på att de finns kvar så får jag köpa dem i omgångar!

Kommentarer
Postat av: nilo

Vilka kvitton? :O Jag hatar när man vill köpa så många kläder att man inte märker att det överstiger ens klädbudget :( buhuuu

2010-11-04 @ 18:26:32
Postat av: Agneta

Sv Zahra: Haha, jag skall kontrollera att taxikvittona stämmer :) Ja visst är det taskigt! :O Jag tycker att Jensen borde ge oss lite pengar ;)

2010-11-04 @ 23:48:38
URL: http://neta.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0