God natt! :)

Jag skall snart ta och sova. Skall upp runt 8 imorgon, så skall jag åka iväg och simma innan skolan! Ifall jag inte har migrän när jag vaknar ^^ Har haft ont i huvudet de senaste dagarna, jobbigt. Skall bli skönt att få komma iväg och simma igen. På lördag skall vi iväg till Östasiatiska museet och se på utställningen terrakottaarmén. Skall nog bli roligt att gå och se på! :) Imorgon har vi en ganska slapp dag i skolan, för på fredagar har vi bara barn - och fritidsämnen samt mental träning, alltså inget ansträngande direkt! :)



Jättegammal bild på mig och Conny! ^^ Var från första gången vi träffades :) Shit vad nervös jag var den dagen! Får hoppas att det någondag blir vi igen! Det är det enda jag vill just nu ^^

Sov så gott era tomtenissar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0