God morgon...

Gick och la mig ganska sent, typ vid 02.00 eller nått. Vaknade lite då och då under morgonen, gick tillslut upp strax efter 11, haha, shit länge sen jag sov till så sent. Brukar senast vakna vid 10. Åt frukost och sedan gick jag och duschade. När jag har kommit ut ur duschen och skall klä på mig, börjar det ringa på dörren och de stoppar en nyckel i låset. Så jag springer ut där i bara handduk. Så var det grannarnas släkt som hade gått till fel våning, så hon säger typ OJ, och något på ryska. Haha. Jag funtar nästan på att börja skriva på mitt repotage idag, är på  humör för att göra det. Så förhoppningsvis så börjar jag att fixa på det. Ska nog träna senare ikväll med när mamma kommer. :)


Kommentarer
Postat av: Isabella ♥

godmorgon :)

2010-11-01 @ 12:05:34
URL: http://isabellahz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0