Fy!

Vilket jävla piss väder vi har här i Stockholm och förmodligen stora delar av Sverige. Blåser skit mycket. På morgonen regnade det, sedan övergick det i snö och nu regnar det igen. Så jag gick till gymmet idag och tränade armar. Dit så var det väl helt okej att gå. När jag väl gick hem dock så gick man i stora vattenbölar/slask. Så fötterna blev alldeles blötta. Piss väder! Imorgon börjar jag skolan vid 9.00, skall ha programrådskickoff! Får väl se hur det går. Egentligen så ville jag simma före skolan. Fast nej då, skolan är duktiga på att göra om i mitt schema ^^ Nä nu måste jag skriva lite på min debattartikel tror jag, den skall vara inlämnad på torsdag. Redovisningen gick väl bra antar jag också ^^ Nä jag skriver väl mer senare! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0