...

Jag skall nog snart ta och sova. Fast jag är hungrig, har knappt ätit något idag. För de gjorde ingen god mat till middag, gillar inte musslor och häleflundra. Sedan känner jag mig ganska nedstämd idag, har gjort det hela dagen. Fast jag vet inte riktigt vad det beror på. Fast alla människor har väl sina up and down. Imorgon skall familjen ut och spela boule, får väl se hur det går, har bara sån jäkla träningsvärk vid brösten, så skall bli intressant att se hur ont det kommer göra varje gång jag skall kasta. Sedan skall vi äta någonstans. Nä nu skall jag gå och lägga mig och känna den där saknaden efter Conny som kommer varje kväll när man ligger ensam i sin säng. Skriver väl imorgon!



Ni får sova så gott!

Kommentarer
Postat av: Martin The Edge

Hoppas du har haft en trevlig fredagskväll!



Nu säger jag tack & god natt!

2010-11-06 @ 00:30:46
URL: http://edgeman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0