En månad sedan...

Som det tog slut mellan mig och Conny :( Fast jag känner inte att jag mår bättre, knappt ett endaste dugg. Det enda är väl att man inte gråter hela tiden över det. Jobbigt är det fortfarande. Varje dag, varje sekund så tänker jag bara på dig. Jag vill ha tillbaka det som varit. Har aldrig mått så bra som jag har gjort med dig och jag älskar dig något så enormt. Det gör så ont i mitt hjärta och saknaden bara växer och växer för var dag som går. Jag vill så gärna att du någon dag skall känna samma som jag gör igen. Fast jag inte borde, för det kommer bara såra mig ännu mer i slutändan förmodligen.
Nej nu måste jag sova! Skall upp kvart i 8 imorgon och jobba på ikea!
Sov så gott!

Kommentarer
Postat av: sophia

gumman du vet att vi finns för dig när du behöver oss! <3

2010-11-27 @ 11:00:37
URL: http://aannasophiaingrid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0