Dags att...

Sova strax. Skall läsa några sidor ur Samurai Deeper Kyo. Måste snart köpa nya böcker, ligger på bok 23 och har till och med volym 25 hemma av 38. Så får se till att köpa några i veckan om jag känner att jag har pengar till det just nu. Annars får det bli i slutet av månaden. Har suttit och spelat tvspel, Halo Reach. Jag och min bror var på lag och vi vann alla gångerna mot syster och hennes kille ^^ Wiho! Sedan har jag mest bara suttit och ritat. Rita känns som en ganska bra sak för att tänka på lite annat, för då lägger man bara fokus på bilden. Har gjort en vinge, sedan en människa, bara det att den där vingen passar inte riktigt in på henne, för jag har ritat kroppen fel, fast jag är nöjd med både vingen och människan så vill inte sudda ut något! :O Får se hur jag gör med bilden imorgon istället ^^



Sov så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0