5 veckor kvar...

Tills jag har jullov! Tiden går så jäkla fort alltså! Kurserna med för den delen, tror att det är 4 kurser eller nått sånt som tar slut nu till lovet. Jag har inte gjort så mycket idag egentligen, åkte till skolan och hade lektioner. Kom hem tittade på tv, åt middag, gick till ica och handlade lite gottis ^^ Sedan blev det en kväll framför idol och alltså Jay jävlar vad han är grym! Hoppas att han kommer gå långt, för han har en så jäkla bra rockröst så det inte är sant. Älskar den! :) De andra idolerna var väl varken dåliga eller bra direkt idag :O På onsdag är det konsert :) Längtar jättemycket, skall få se Papa Roach för andra gången :) Och Disturbed! Två grymma band! De andra banden är nog bra, eller Adept har jag lyssnat lite på och de gillar jag. Sedan har jag hört Buckcherrys "Crazy Bitch" och den är bra. Sedan var det något band där det var en tjej som sjunger. Brukar aldrig gilla när tjejer sjunger, men hon hade inte en sådan där "typisk" tjejröst. Utan lite fylligare röst, mycket bättre. Sedan de andra banden var skit band, ett grisband och två growlband? Tror jag det stavas :P Haha! Nä skriver kanske mer senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0