Wiho :D

Är jätteglad för mina julklappar som jag fick :) Fick ett säsongskort också, fast i en tidig födelsedagspresent ^^ Min kokbok som jag fick av mamma och pappa lär jag använda en hel del tror jag :) Den var jättefin, hade 1800 recept i sig om allt :D Blev sugen på sommaren när jag bläddrade igenom den, när man kom till avsnittet Grillat. Bästa som finns :) Fick även en ryssmössa, eller vad de kallas för? Från JC, som jag hade visat för mamma ^^ Slipper man frysa om kinderna :) Längtar efter min tröja som jag skall få av syskonen plus Nick med :D Den är jättesnygg ^^
Älskar sådana här religiösa bilder, där de antingen ber eller är sorgsna. Funderar på att tatuera in något liknande också ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0