Trevlig dag...

Med alla kompisarna :D Med de första så fikade vi och vi pratade och skrattade en hel del. Saknade den gamla klassen med gjorde vi ^^ Jätteroligt att se alla också, var ett tag sedan man såg dem :) Sedan åkte jag in till stan, var där dock lite tidigt så gick in i nån enstaka butik, köpte ett par byxor :) Fast jag har haft dem förut men de gick sönder, nu var de på rean så passade på :) Träffade upp några tjejer ifrån klassen :) Så gick vi och åt middag ^^ Sen var det dags för bio. Sophia och Sandra har fått för sig att en som jobbar där på bion liknar Bert, han från filmen ni vet? ^^ De tyckte att jag skulle gå fram till honom och fråga om han var singel och ifall jag kunde få hans nummer ^^ Haha, men jag ville inte såra honom :P Sedan såg vi på Due Date, rolig film :) Lite galen ^^ Dagen har varit superbra i alla fall :) Har skrattat jättemycket ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0