Tappat matlusten =/

Har inte varit sugen på mat sen i lördags? :S Fattar inte varför. Så just nu så sitter jag och tvingar i mig en smoothie, bara för att få i sig någonting. Men jag har inte ens kommit halvägs än på den och hat ätit i snart 40 min :S Aja, får hoppas att det blir bättre snart, för såhär orkar jag inte ha det ^^ Vid lunchen så tvingade jag i mig maten med, fast åt upp det mycket fortare i alla fall ^^ Haha, trevligt var det på lunchen också ^^ Vi åt på svea pizzeria, fast jag åt dock någon pastarätt med kyckling. Åt med Maria, Adam, Sophia och Sandra :) Aja, nu skall jag ta och tvinga i mig resten av smoothien ifall det går ^^

Kommentarer
Postat av: elise

Va jobbigt! :( Hoppas det går över.

2010-12-14 @ 20:02:28
URL: http://elisevoldberg.blogg.se/
Postat av: Agneta

Sv Elise: Ja det hoppas jag med på :) Men det gick bra att äta två knäckebröd nu, fast nu mår man illa. Magen är väl inte van vid att få så mycket i sig :O

2010-12-15 @ 11:52:40
URL: http://neta.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0