Stressen lägger...

Sig allt mer och mer...:) Har varit väldigt stressad om talet jag skall hålla på torsdag. Efter jag pratade med min lärare som jag har i svenska c, så blev jag lugn. I detta tal kommer vi inte behöva källhänvisa osv. Jag byte ämne och skall istället prata om att jag är för att Djurgården skall få en egen arena. För det mesta om det kan jag redan i huvudet, eller t.ex. när Stockholm Stadion byggdes osv. Har sett på en teater idag, handlade om ett barn som inte ville födas för den tyckte att världen var för hemsk (klimatförändringen) Sedan var det att stressa iväg till skolan och hinna in på vi för att köpa en väldigt sen lunch. Springa upp för alla trappor, äta upp maten. Sedan ha programrådsmöte.  Sen hade jag svenska i kanske 40 min. Så denna dag har varit ganska lugn. Kvällen lär väl mest gå ut på att plugga, plugga och återigen plugga ^^

Kommentarer
Postat av: Emelie

Svar: Det är ju ryggen jag också har ont i :( Men brukar få det såhär. Började mycket i ettan.. Dessutom har jag ju blivit laktos- gluten intolerant och jag har slarvat lite i helgen så får skylla mig själv för det ^^ Men det påverkar ju inte ryggen (; Däremot tarmarna :/ <3

2010-12-07 @ 20:15:36
URL: http://mellies.devote.se
Postat av: Agneta

Sv: Får hoppas att du blir bättre då! Jobbigt att vara intolerant ;(

2010-12-07 @ 21:59:38
URL: http://neta.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0