Sett på...

Blues Brothers precis. Haha älskar den filmen ^^ Rolig men lite galen! Har sett den några gånger innan, men mindes inte direkt hur den var, mindes någon enstaka scen mest bara. Har gått runt och frusit för fullt hela dagen. Inget mys alltså! Kanske var för tidigt att ge sig ut på en promenad :O Men jag kände att jag behövde frisk luft. Har jag gjort något plugg än? Nä, såklart inte ^^ Haha, får ta och läsa innan jag skall sova. Sedan imorgon MÅSTE jag börja med mitt argumenterande tal. Annars blir det jobbigt och stressigt. Ska bli så skönt med jullov! Längtar massa efter det. Har ingen skollust alls just nu. Men det sägs att andra året är värst på gymnasiet, fast så himla jobbigt har det inte varit?! ^^ Kanske för att jag går en slapp linje så ^^
Tar och säger god natt redan nu ^^
Sov så gott alla! :)

Kommentarer
Postat av: Nellie

Fin blogg :) <3

2010-12-05 @ 14:06:25
URL: http://nelliieduvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0