Pappas mormor...

Fyller 101 år idag :D Shit, så gammal hon är alltså ^^ Äldsta någonsin i släkten. Dock har svårt att tänka mig att jag skulle ha någon chans alls att bli så gammal. Om jag nu ens vill fylla 101 år. Gjorde syntest idag också. Mina ögon fungerade fortfarande ^^ Haha, så nu skall jag skicka in pappret till Transportstyrelsen imorgon. Så kan jag snart börja övningsköra, läskigt :O Imorgon har vi julavslutning :) Skall bli så skönt med lov! Måste snart göra en uppgift till AMS:en Om jag gjorde den sista uppgiften bra så skulle jag förmodligen få MVG i kursen :) Fast jag har ingen lust alls att börja med den ^^ Har i alla fall sett på filmen som vi skall skriva om ^^

Kommentarer
Postat av: elise

Ojojojo grattis till henne! :-D haha

Åh måste också göra det där testet.... buhu :p

2010-12-17 @ 23:05:39
URL: http://elisevoldberg.blogg.se/
Postat av: Agneta

Sv Elise: Hehe aa ^^ Haha, men du har väl ingen dålig syn eller? xD

2010-12-17 @ 23:22:33
URL: http://neta.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0