Nej!

Nu är min syster också sjuk :O Jag vägrar att bli magsjuk! ^^ Hoppas jag slipper, man kan vara immun mot det så ^^ Hoppas jag är en av dem :) Var iväg till centrum och lämnade tillbaka en bok och en film ^^ Sedan in på apoteket och handlade värkisar till familjen ^^ Om en timme ca skall jag gå till ica med min bror. Min julklapp har kommit från dem :D Wiho! En ring och en tröja :) Ringen har jag haft förut, men tappade den när vi hade brandövning i skolan en dag =/ Den sitter lite löst på tummen även fast det är XS xD De gör verkligen för stora storlekar :P Skall gå på bio nångång i veckan med Sophia, får se om Maria och Sandra kanske också följer med :)

Hurru Elise, när skall vi allihopa på bio då? xD

Idag kommer Nick hit också, stackars han som kommer när nästan alla här är sjuka xD Får hoppas att han slipper bli sjuk ^^ Min ena kusin hade tydligen gått ner 6 kilo pga magsjukan :O Stackarn!

Kommentarer
Postat av: elise

uppenbarligen aldrig ;)

2010-12-31 @ 01:53:22
URL: http://elisevoldberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0