Jävla piss...

Börjar bli äckligt förskyld igen! Orkar inte :( Så jag orkar inte ens börja tänka på att plugga just nu! Får väl se om jag läser igenom lite papper och sånt senare ikväll^^ Jag har absolut inget vettigt alls att skriva om! Haha, fast imorgon skall klassen åka skridskor i Kungsan. Fast det har jag redan nämnt. Sedan till middag blir det älskade räkor! Älskar det, vi äter det nästan varje fredag på vintern, för då är räkorna bäst :) Tur man har att mamma jobbar på en fiskgrossist ibland ^^

Kommentarer
Postat av: sophia

kan inte svara på msn! :o det cpar, men spelar ingen roll var vi äter!:D <3

2010-12-09 @ 21:01:44
Postat av: Agneta

Sv Sophia: Vad konstigt :O Cp msn! Okay, haha så sa Maria med. Bara något nära skolan typ, sa de. För jag skall göra mitt läxförhör vid halv elva så ^^

2010-12-09 @ 21:48:44
URL: http://neta.webblogg.se/
Postat av: sophia

jag ska vara hos tandläkaren halv tolv, så jag äter nog inte med er :o ! :(

2010-12-09 @ 23:42:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0