Jävla idioter det finns!

Jag och pappa åkte iväg till maxi. Vi tog taxin dit bort! När vi väl håller på att parkera på en taxi-ruta så kommer någon jävla "tattare" han var säkert full och påtänd och hade väl nån annan kärring med sig. Så ställer han sig typ 5 cm från pappas dörr. Plus att man får inte ens stå där? Så pappa tar ner rutan och frågar om han skall stå där länge. Och det skulle han. Så pappa ber honom att flytta på sig. Då säger han åt pappa att flytta på sig :S Men då förklarar pappa att han inte kan det, för då hamnar han i en handikappsruta. Då säger han åt honom att skaffa bättre glasögon?! Öhm, okej. Sen tar han upp sin ruta, så jävla feg. Sen så knackar pappa på hans ruta och ber honom att flytta, då bara smäller han upp sin bildörr så vår sidospegel åker in i vår bil. Shit vad arg jag blev, kokade hela jag! Så jag hoppar ut ur bilen och tog idiotens regnummer. Fattar inte hur svårt det hade varit att flyttat på sig, när han ändå står på ett ställe där man bara får släppa av en människa och sen måste man åka?! :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0