Imorgon...

Skall jag först träffa Andrea :) Så skall vi ge varandra julklappar och kanske ta en fika eller nått sånt trevligt :) Vid 13.10 har jag tid hos tandis, blä! Skall ta bort tandsten, så det är inte så farligt i alla fall ^^ Sen iväg till Maxi och handla julmat, usch! Är jag den enda som inte gillar julmat? Jag äter typ bara köttbullar och lax, under hela julen. Allt annat är inget vidare gott ^^ Sen blir det väl till att börja städa och fixa, så det ser okej ut i alla fall i mitt rum ^^ Men får ju hjälpa till med resten med. För kusinen plus hans familj kommer och moster och en till kusin :) Så då måste det se någorlunda okej ut ^^ Får hoppas på att kusinbarnen blir glada för sina julklappar ^^ Syskonen är lättast dock ^^ Deras handlade jag typ först också ^^
Jättegammal bild på mig och Andrea, vi kanske var runt 13 år eller något sådant ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0