Hm...

Jag känner mig bättre ibland. Sen kan jag må jättedåligt, kändes som jag skulle svimma för en stund sedan ;( Jag hoppas verkligen att jag kan komma iväg till skolan imorgon! För jag behöver det verkligen. Måste göra mitt läxförhör som jag missade idag. För imorgon är sista fredagen som man får möjlighet att göra den på. För fredagen efter det så skall vi åka skridskor hela dagen och veckan efter så har vi julavslutning :) Shit vad denna termin har gått fort. Kan inte förstå att det har blivit december redan! Ifall jag åker till skolan imorgon så skall jag nog köpa presenten till min syster också. Så har jag det klart. Kom på att jag måste köpa en till hennes pojkvän med. Fast han kommer till Sverige den 27 december. Så det kan jag antingen köpa den 23 när jag får min lön, eller efter julafton ^^ Jag hoppas att jag får mina smyckedelar imorgon :) För då kan jag fixa min ena ring och tänka ut vad jag skall göra med de olika hänga, så jag kan köpa delar till de med sen! Nä detta blir nog mitt sista inlägg för idag :) Måste snart plugga lite teori till körkortet sedan sova tror jag :)
Sov så gott! :)

Kommentarer
Postat av: MS CHANNEL BLACK

Var har du beställt dina smyckedelar? nyfiken



Lycka till med teoriprovet! =)

2010-12-02 @ 22:08:55
URL: http://channelblack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0