Hemma...

Och är sjuk! :( Inget mysigt. Har varit si sådär sen i helgen. Men idag så hade jag ont i magen och var nära på att spy flera gånger på morgonen. Och när jag sitter så gör det ont i magen ;/ Så då hade jag ingen lust att åka iväg till skolan idag. Imorgon måste jag dock gå, för då har vi ganska viktiga saker i skolan! Min snälla pappa har också köpt en hoppboll till mig, som jag skall ge till mitt kusinbarn :) Så nu är det bara syster, kusin och mamma/pappa kvar :) Jag vet redan vad jag skall köpa också! :) Men det kan jag ta imorgon efter skolan. Ifall jag mår bättre. För vi slutar 12.25 imorgon. Det som är skönt med förmiddagsveckorna, att man slutar tidigt. Fast jag föredrar nog eftermiddagsveckorna ändå ^^ För då får man sovmorgon och man kan vara uppe nästan hur länge man vill ^^ Bad Maria skicka min NoFA uppgift som jag började med igår, skall skriva om Torkan/Brist på vatten. Så skall ta och plugga lite sen, men nu funderar jag på att vila framför tv:n ett tag innan jag börjar med det ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0