Hej :)

Har varit med Andrea :) Vi gav varandra julklappar, men hon köpte ett halsband som jag redan har ^^ Haha, snacka om att hon vet vad jag gillar :) Hon blev nog glad för sina presenter med! Hon fick ansiktsmask och ett vitt nagellack som hon hade önskat sig av mig :) Vi lagade lunch med, blev tomatsoppa bara för det går fort ^^ Sedan var jag iväg till tandis! Skulle ta bort tandsten! Hon ville lägga på bedövning? För det där lilla, kändes ju knappt ett piss. Fast ilar lite i tänderna just nu ^^ När pappa kommer hem skall vi iväg till maxi och stångas med alla andra människor, blä ^^ Vi skall handla julmat och sånt. För orka åka dit ännu senare i veckan, nä! :)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Bäst för dig att det finns kvar tomatsoppa! :@

2010-12-21 @ 20:21:49
Postat av: aye

Hejhej:)

Tänkte bara kicka in här och önska dig en god jul i förskott<3

Många kramar<3

2010-12-23 @ 23:53:35
URL: http://ayesworld.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0