God morgon eller nått!

Sitter här med några tända ljus och lyssnar på musik. Försöker komma fram till något jäkla ämne att argumentera om, men nej banne mig skall jag inte komma på ett piss. Åh blir arg! Får ångest. Inget är intressant alls just nu. Visst skulle jag kunna ta dödsstraff som ämne, men det känns för lätt?! Läste några sidor ur boken förut också. Måste ha läst ut den ganska snart så jag kan skriva ett argumenterande tal om den med. Ifall författaren gjorde sig förtjänt av nobelpriset i litteratur eller inte. Vill komma igång med träningen också! Tränade för sex dagar sedan :O Jävla sjukdom bajs. Hatar förskylningar och sånt. Nä vilket argsint inlägg detta blev :O Men om jag känner mig frisk imorgon så sticker jag nog iväg och simmar. :) Fast idag har jag mått bra hela dagen typ :) Frös lite förut bara, men jag hoppas att febern är borta och allt annat sånt. Kvällen lär väl användas åt att komma på ett ämne att argumentera om sedan titta på tv! Vem kan slå Filip och Fredrik! :) Haha, de är roliga! Nä nu skall jag snart äta middag ^^ Skriver väl kanske senare om jag inte har hamnat i en djup depression (för mitt tal) ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0