Bättre sent än aldrig...

Att uppdatera menar jag med då ^^ Jag hade julavslutning idag :) Efter den drog vi iväg till Slussen och åt på Taco Bar. Sedan blev det en fika inne i Gamla Stan :) Fast Sandra fick typ äta upp halva min cheesecake ^^ Försöker verkligen tvinga i mig mat! Men idag är jag stolt över mig själv. Lyckades äta frukost, lunch, fika och middag ^^ Dock så höll jag på att spy =/ Jag hoppas verkligen att detta går över snart, för det är inte direkt superroligt. Sedan när jag kom hem så sov jag en stund, satt först nästan och sov vid skrivbordet ^^ Haha grymt trött alltså ^^ Så då la jag mig i sängen. Efter det så började jag med AMS uppgiften. Blev klar med den för ca 20 minuter sedan. Fy fan. Har ingen aning om hur det gick med den, men men ^^ Inlämnad är den i alla fall ^^ SÅ NU ÄR DET LOV! :D Överlycklig typ ^^ Skall bli så skönt att få sova och ta det lugnt. Fast imorgon skall jag upp vid 8, för då skall vi sticka upp till släkten! Men sen blir det sovmorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0