Äntligen! xD

Har jag kommit på vad jag kan argumentera om! :) För ett tag sedan så skrev jag ett inlägg om uppdrag granskning och deras avsnitt såld. Det handlar om en 14 årig tjej som blir såld och ingen reagerar! Så jag tänker prata om att jag tycker det är fel av socialtjänsten! ^^ För detta är ett ämne som har legat mitt hjärta nära det senaste. Sitter och dricker cola :O Har varit sugen på det länge ^^ Så gick och köpte det förut på macken, shit vad det snöade ute :O Såg ut som en snögubbe när jag kom in! Håret var dränkt i snö. Haha! Imorgon skall jag börja skriva på mitt tal. Har studiedag :) Sedan på tisdag skall vi träffas 12 vid Farsta och titta på en teater som en i min klass är med i. Sen blir det möte med programrådet. Så veckan som kommer blir inte så jobbig i alla fall ^^

Kommentarer
Postat av: Dilan Dilir

vilken gullig bild!

2010-12-05 @ 23:13:31
URL: http://dilaanisme.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0