29/12

Inte många dagar kvar på detta år nu! 2010 har egentligen varit ett ganska pissigt år, många vänner som har mått dåligt osv. Men det har ändå haft sina bra stunder med :) Fast det är väl så med nästan alla år? Att det går i bra och dåliga perioder. Det är även lättare att fokusera på allt det dåliga oftast och det är lätt att glömma det som har varit bra tyvärr. Jag hoppas dock på att 2011 skall bli ett super år :D Men det tror jag, då blir jag 18 ^^ 17 känns som en onödig ålder ;) Vi åt pizza till lunch idag, så gott! Har inte ätit det på hur länge som helst :O Fast orkade knappt halva, så det får bli lunch eller något imorgon med ^^ För till middag idag blir det kalkon :) Så gott! Älskar kalkon! Har städat lite grann, är väl mest skrivbordet som ser ut som "hej kom och hjälp mig" xD

Haha, min lugg är alltid ivägen ^^ Därför jag håller handen som jag gör ;P
Skjortan som jag har på mig är ny och köpt på Cubus :)

Saknar dig M! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0